Ofte stillede spørgsmål

Nedenstående har vi samlet en række af de spørgsmål vi ofte bliver stillet.


Hvordan kan jeg modtage min regning?

Du kan modtage din regning fra os på forskellige måder:

·       Du kan tilmelde din regning til Nets Betalingsservice her, så foregår betalingen automatisk og du slipper for et eventuelt gebyr for en erindringsskrivelse.

·       Du kan modtage din regning på e-mail.

·       Du kan modtage din regning med post.

Regninger udsendes på e-mail, indtil andet vælges. Det er dit ansvar, at vi har den korrekte e-mailadresse - du kan ændre din e-mail adresse her. Husk at tjekke dit spamfilter (uønsket mail) og tilføje os til dine kontakter. Afsendermailen er noreply@vandnet.dk.

Regninger er til forfald 1. februar, 1. maj, 1. august, 1. november og udsendes ca. 2 uger før forfald.

 

Hvordan kan jeg betale min regning?

Er du tilmeldt Betalingsservice foretages betalingen automatisk. Du kan tilmelde din regning til Betalingsservice her.

Har du valgt en af de andre muligheder for betaling, kan du betale via for eksempel din netbank eller i Administrationen på Lombjergevej 22, 5750 Ringe. Vi modtager kun kontant betaling. Se åbningstider her (vi har ikke kontanter på adressen udenfor åbningstid).

 

Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?

Du tilmelder dig Betalingsservice her eller via din netbank ved at bruge de oplysninger, der står på dit girokort. Husk at betale dine regninger som hidtil, indtil regningen fremgår af din betalingsoversigt.

 

Hvorfor har jeg ikke fået min regning på e-mail?

Tjek dit spamfilter (uønsket mail) og tilføj os til dine kontakter. Afsendermailen er noreply@vandnet.dk. Skifter du e-mailadresse er det vigtigt, at du melder det til os, du kan ændre din e-mail adresse her. Det er dit ansvar, at vi har den korrekte e-mailadresse.

 

Hvorfor modtager jeg en rykker, når jeg ikke har modtaget min regning?

Hvis du har valgt at modtage din regning med posten, skal du være opmærksom på, at det desværre sker, at posten er meget lang tid undervejs. Du kan derfor risikere, at du ikke modtager din regning inden betalingsfristen.

Hvis du modtager din regning på e-mail, kan du risikere at den havner i et spamfilter. Tjek løbende dit spamfilter (uønsket mail) og tilføj os til dine kontakter. Afsendermailen er noreply@vandnet.dk. Skifter du e-mailadresse er det vigtigt, at du melder det til os her. Det er dit ansvar, at vi har den korrekte e-mailadresse.

Vi anbefaler dig derfor, at du tilmelder din regning til betaling via Betalingsservice her.

Regninger er til forfald 1. februar, 1. maj, 1. august, 1. november og udsendes ca. 2 uger før forfald.